Forum Fix Bigi (Bilgi forumunuz)

Her türlü bilgi burada FİX BİLGİ FORUM*
 
AnasayfaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 doğada her canlının işlevi vardır!!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Sonraki
YazarMesaj
cadı sıl
Misafir



MesajKonu: doğada her canlının işlevi vardır!!   Çarş. Nis. 15, 2009 11:00 pm

saol ya snn sayende ödevi yaptım iki saat bn düşünmedim iyiki yazmışsın saol teşekkür ederim... Very Happy Razz lol! study bundan kurtuldum What a Face Embarassed Twisted Evil Rolling Eyes I love you Sleep
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
biri
Misafir



MesajKonu: konuşmaaaaa   Çarş. Nis. 15, 2009 11:16 pm

niye millete küfür ediyon laannnnn manyak kafadan kontak mısın oğlum sen heee Razz Razz Razz Razz Razz Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Türkiye
Misafir



MesajKonu: Site Sahibi   Perş. Nis. 16, 2009 8:26 pm

Site Sahibi Veya Editörü; Buraya Gönderilen Ayıp Ve Ahlaksızca Mesajları Direkman Silin Yoksa Siteniz Kapatılacak Ve Yasal İşlem Başlatılabilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
UGT
Misafir



MesajKonu: UGT   Perş. Nis. 16, 2009 8:29 pm

[center]Ulusal Güvenlik Teşkilatı

Site Sahibi Veya Editörü; Buraya Gönderilen Ayıp Ve Ahlaksızca Mesajları Direkman Silin Yoksa Siteniz Kapatılacak Ve Yasal İşlem Başlatılabilir.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
misafir
Misafir



MesajKonu: saol osmandan kurtuldum   Perş. Nis. 16, 2009 8:43 pm

Seni Tanımıyorum ama bni kızgın bir hocadan kurtardın ve ödevdende kurtardın çok TŞK Smile Very Happy Laughing rabbit bounce farao lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
küßra
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Perş. Nis. 16, 2009 9:30 pm

çok tşK. Smile cheers Laughing Very Happy Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ismayil
Misafir



MesajKonu: bok   Cuma Nis. 17, 2009 4:30 pm

lan
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
***h.ö**
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Cuma Nis. 17, 2009 8:26 pm

çok saol senin sayende ödevimi yaptım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
mehmet
Misafir



MesajKonu: doğadaki canlı görevi.   C.tesi Nis. 18, 2009 12:31 pm

hiç güzel değildi beyenmedim insanı çok anlattınız hayvan ve doğa anlatınız sıfır.
Mad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
zeynep
Misafir



MesajKonu: doğada her canlının bir işlevi vardır   C.tesi Nis. 18, 2009 9:03 pm

doğada her canlının bir işlevi vardır
mesela kuş gribi yüzünden tüm tavuklar oldürüldü
bu yüzden keneler çoğaldı
Keneler yüzünden birçok insan hayatını kaybetti
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
musa
Misafir



MesajKonu: jgyhg   Paz Nis. 19, 2009 5:58 pm

len dün bokkktun bugün koktun lan aptal aptal şeyler yazıyorsunuz salaklar farao Suspect rabbit Neutral afro flower Basketball affraid affraid confused confused Sleep Sleep pig pig pig pig pig pig pig Cool afro
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
adnan
Misafir



MesajKonu: saolasın   Paz Nis. 19, 2009 8:52 pm

saolasın gardaş walla yarın gösterip anlatcam 5 dkka da resim de yolla be knka Exclamation Exclamation Exclamation santa cheers lol! Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sago001
Misafir



MesajKonu: teskür   Ptsi Nis. 20, 2009 3:25 pm

mehmet aferin sana iyi bir konuşma sevdim seni ... teşekkürler.... Very Happy Smile lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dexter
Misafir



MesajKonu: Very beautiful. Thank you very much   Ptsi Nis. 20, 2009 5:41 pm

Very Happy Very Happy Very Happy study study study king Smile Surprised Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Dexter
Misafir



MesajKonu: Eksiklerin var ve Şişman kız   Ptsi Nis. 20, 2009 6:09 pm

Arkadaşım senin eksiklerin var. Konuyla biraz iç içe girseydin. Neyse, yine de teşekkür ederim. Ve şu şişman kıza gelelim. Kendini birşey zannediyor. sınıf 1. si imiş.Yalan söylüyor. Böyle geriler yorum yazmamalıdır. Gerinivıl topun başında, ilerliyor , kale boş, şutunu çekiyor ve gollllllllllllllllllllllllllllllllll.(Ama kendi kalesine) Laughing Laughing Laughing Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
rümeysa
Misafir



MesajKonu: sağol   Ptsi Nis. 20, 2009 7:24 pm

[b]harika ççookk sağol afro santa cheers Wink I love you Sleep farao study lol!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
şüeda
Misafir



MesajKonu: teşekkürler   Ptsi Nis. 20, 2009 7:35 pm

arkadaşım çok teşekkür ederim çok işime yaradı biraz kendi düşüncelerimi kattım biraz seninkiler falan çok güzel bi ödew oldu senin sayende çok teşekkür ederim...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
temiz öğ
Misafir



MesajKonu: öğrencilik   Ptsi Nis. 20, 2009 9:20 pm

ya arkadaşlar bi şey dicem de siz ne biçm bi öğrencisiniz? yani öğrenci dediğin de sokaktan geçen biri gibi küfür ederse nerde kaldı senin okulda gördüğün eğitim? aslında biliyo musunuz her kişi yada her çocuk ailesini yasıtırmış kusura bakmayın ama sizin ailede maşallah yani...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bennnnnn
Misafir



MesajKonu: thank you   Ptsi Nis. 20, 2009 10:21 pm

valla çok teşekkür ederim canım süper olmuş bence tabi yazıdan anlayanaaa Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! ayrıca şişman kızz kıskançlık yapma tamammı çocuk yazmış malmısın sen ozaman ne amaçla girdin siteye neden girdin madem süper yazıyodun Suspect Suspect Suspect Question Question Question Question Question Question Question Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Razz Mad Mad Mad Mad Mad Mad Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven ayrıca o k üfür yazanlar burası küfür sitesi deil burada insanlar ödev ini yapmak için gelmişler eğer ödev yapmıcaksanız gelmeyin yaaa laflarınız .... girsin cherry lol! cheers cheers cheers cheers

canım senin yazının ardından yazılanların çoğunu bence okumaaa benden sana tavsiyee Very Happy Very Happy Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Basketball Basketball Basketball Basketball Basketball drunken drunken drunken drunken drunken drunken Mad Mad Question Question Question Exclamation lol! lol! lol! lol! lol! lol! muck muck
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ayşenur
Misafir



MesajKonu: ders   Salı Nis. 21, 2009 3:27 pm

çok
teşekkür ederim bunu yazdıgın için inşallah performans ödevimden iyi alırım study sunny Very Happy I love you affraid queen king
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
elena
Misafir



MesajKonu: doğada...   Salı Nis. 21, 2009 4:24 pm

Arrow çok sağol ya ödevim di çidden çok yardımcı oldun çok güzel bir site rendeer albino cat Very Happy Cool pig elephant study
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
elinin k
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Salı Nis. 21, 2009 8:28 pm

saol çok işe yaradı mehmet cheers Very Happy Laughing flower clown
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
beso
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Salı Nis. 21, 2009 11:45 pm

bu ne beaa bn büşra bizim sııınıftada konuşma var bn de 1. yim ve bu çok anlamsız aslanlar olmaza geyikleri kim yerdi ninem töbe yaaaa bu arada sikici adlı kullanıcı ana baba namusu bakkalda stılmıo kapak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tweety
Misafir



MesajKonu: doğada her canlının bir işlevi vardır   Cuma Nis. 24, 2009 2:15 pm

Arrow bu yazı için saolun yazı biraz kısa ama mükemmel lol! ve birbirlerine küfür yazanlar bu site çet sitesi değil bu yazdıklarımızda sadece yorumdur bunuda unutmayın... What a Face :afro:bunları dikkate alın cherry geek scratch farao
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sule
Misafir



MesajKonu: dada hercanlının bir işlevi vardır   C.tesi Nis. 25, 2009 12:57 pm

tskr mehmet senin sayende ödevimi yapabilicem


Surprised bounce santa Razz thank you santa Razz Laughing bounce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ozlem12
Misafir



MesajKonu: ödevvv   C.tesi Nis. 25, 2009 7:48 pm

Very Happy sunny cheers lol!
gerçekten çoookk saolun bu yazıyı yayınladığınız için ödevimi sayende yaptım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sexy
Misafir



MesajKonu: konu hakkında bilgi   Paz Nis. 26, 2009 1:30 pm

elephant Basketball çoq slk yazmışın aynı götümün amına benzemiş ama bunu bir şeyle telafi edebilirsin istanbul kadıköy gel kemalpaşa cad. kısaca karfur karşısı pembe panjurlu yalıyaaaa gel sexy bebekle görüşçem de sni 3. kata alcaklar orda bir odaanın başında sex yazan odaya gel yatakta çırılçıplak bir şekilde seni beqlio olucam cnm ateşliyimdir...bekliom 3saat içinde gel yoqsa ölümün bnim elimde olur cnm.. Laughing
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
napıcan:
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Ptsi Nis. 27, 2009 11:05 am

Gerçektende çok güsel olmuş teşekkür ederim Very Happy Smile
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Emre Gün
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Ptsi Nis. 27, 2009 4:33 pm

Mehmet Sen Yazmasan 0 alacaktım iyiki yazmışsın SaoL Laughing Shocked Shocked
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
sexy_sik
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Salı Nis. 28, 2009 2:19 pm

orospu sikemek istiyorum oh baby ananı sikicem imdi am deeliği penis amıkna güvenen sçyle gelsin am sikmek işim oh sik mek 31 sakso sik sik Very Happy

6-a amına siklicem
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Rapçi_m3
Misafir



MesajKonu: dünyada heR canLının işLevi vaRdıR xD   Çarş. Nis. 29, 2009 12:10 am

[b] payLasım için saoL qsL oLmus eLLeRine saqLık xD Razz ayRıca buRası ödev konusu neden saLaq saLaq seyLeR yasıoLaR küfüR edenın amq Basketball
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
!N£K_G!R
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Çarş. Nis. 29, 2009 9:59 pm

B£NCE ARKADAŞLAR DİKKAT EDİN ARTIK ÖĞRETMENLER BU SİTELERDEN ÇAKIYO Exclamation Wink YHA YANLIZ HERKESEDE AYNI ÖDEWİ WERMİŞLER santa
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
!N£KG!RL
Misafir



MesajKonu: GEREK YOK KONUY@   Çarş. Nis. 29, 2009 10:04 pm

YhA şİmDi hErkEs BuRdAN AlcAK TeACHeR ÇaKCak AmA BÖylE öDeWLeRi KoYuN İşİmİzE YarIyO Wink
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nuray
Misafir



MesajKonu: doğada her canlının görevi vardır.   Perş. Nis. 30, 2009 12:39 pm

flower flower flower flower flower flower flower flower lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy TEŞEKÜRÜMÜ NASIL YAPABİLİRİM BİLMİYORUM AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM BU SİTEYİ YAPAN YAPMAYAN ALLAH RAZI OLSUN .ÇÜNKÜ BÜTÜN ÖDEVLERİM BİTTİ BUNUN SAYESİNDE
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
NURAY
Misafir



MesajKonu: ......   Perş. Nis. 30, 2009 12:49 pm

BeN sAdEcE bUrAdAn BiLgİ iÇiN yArAlAnIlıYo ZaNnetTim Ne OlUr DEüZgÜn ŞeYLeR yAzIn BiZ o YoRumLaRı GÖrMeK zOruNdA dEğİliZ








aNlAyAn AnLaDI aNLaMyAn aNlaMaz hAlLa hAlLa BidAhA YaZmAsSaNıZ sEvİnİrİz Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
melike
Misafir



MesajKonu: ödev   C.tesi Mayıs 02, 2009 3:10 pm

yaa çok güsel bir site burası ayrıca bu yazıyı yazan mehmet arkadaşımada gönlümden teşekkürler diyorum.mehmet sayesinde 100 aldım yehooo.. affraid çok sevindim beni bu ödevden kurtardın yırttım allahh Smile cheers afro
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
rabia sa
Misafir



MesajKonu: DOGADA HER CANLININ BİR İŞLERİ VARDIR   Paz Mayıs 03, 2009 12:04 pm

BEN BUNU HEMEN BULCAMI ZANNETMİYORDUM BULDUM ÇOK SAVLUN KILIÇ ASLAN İLK ÖGRETİM OKULUNA GİDİYOM AKSARAY ÇOK SAVLUN

BBBBBBBAAAAAAAYYYYYYYYYYYY afro lol! Basketball Sleep Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Laughing Laughing Razz Razz Surprised Surprised tongue tongue rabbit drunken drunken
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ares26
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Paz Mayıs 03, 2009 4:58 pm

sagolasın aga ödevi yaptım walla tsk ederim amq. türkceci verdide lol! Mad Razz Razz Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BİRKAN B
Misafir



MesajKonu: PİÇLERİN ANASINI SİKMEK   Ptsi Mayıs 04, 2009 6:32 pm

o ifadeler senin ananın o koça götüde yarrahımlar birlikte girsin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
birkan
Misafir



MesajKonu: sikiçilerin vweriçi olduhunu kabul ettirmek siki sike domaltmak   Ptsi Mayıs 04, 2009 6:51 pm

sikiçileri sikerim olur verici hemde arkadan veriçi bir sikerim 100=99 ölürsün ama sizin gibi veriçilerde birtek ben yararlanmıyım herkezede bırakıyım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
birkan
Misafir



MesajKonu: rapçiyi sikmek   Ptsi Mayıs 04, 2009 6:55 pm

repçi nin amına korum küfür ettimlan lannnnnnnnnnnnn ne yapabilirsin ulan itttttttttttttttt ittttttttttttttttttttt senin gibilerin brisini görsen anasını sikerim o anda
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
birkan
Misafir



MesajKonu: piçleri sikmek   Ptsi Mayıs 04, 2009 7:03 pm

sikmek isteyenler götünü dönsün den onların götünü sikerim o piçlere gotten vericilik yakışır
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BİRKAN B
Misafir



MesajKonu: BURANIN BABASI BENİM   Ptsi Mayıs 04, 2009 7:06 pm

BURANIN BABASI BENİM ULANNNNNNNNNNN KAŞINANLARIN ÇEVABINI VERİRİZ BİZ ÇETEYİZ EVİNİZİ BULUR ANANIZI HEP BERABER SİKERİZ
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BİRKAN
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Ptsi Mayıs 04, 2009 7:30 pm

SANENELANNNNNNNNNNNNNNN İSTEBİME KABUL EDERİM BİRİ NETMİSİNLAN SEN İTTT SEREFSİZZZ SANA MI EDİYUORERUM GÖTÜNEMİ BATIYO
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BİRKAN
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Ptsi Mayıs 04, 2009 7:34 pm

SİLEMİYORUM BİR DAHA YAZMAM ODA SENİN O GÜZELÇE UYARMAN İÇİN SİLEMİYORUM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BİRKAN
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Ptsi Mayıs 04, 2009 7:37 pm

BANA KÜFÜR ETMESELER YAZMAZDIM AMA O PİÇLER YAZINÇA DAYANAMADIM SENİN KADAR SABIRLI DEYİLİM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BİRKAN
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Ptsi Mayıs 04, 2009 7:39 pm

NE YAPARSAN YAP BEN HAKLIYIMMMMMMMMM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
NURŞAHHH
Misafir



MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   Ptsi Mayıs 04, 2009 8:00 pm

çkkkkkkkkk beyendimmmmmmm saaaağooll Very Happy Smile Surprised Cool Laughing Razz Wink I love you Like a Star @ heaven What a Face flower lol! scratch farao king queen geek jocolor afro Surprised
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aykut
Misafir



MesajKonu: doğada her canlının bir işlevi vardır   Ptsi Mayıs 04, 2009 8:53 pm

valla çok teşekkür ederim akşama kadar yapmadım şimdi hemen internete girer girmez buldum yazan arkadaş sayesinde
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
berfin
Misafir



MesajKonu: doğadaki her canlının bir işleri vardir   Salı Mayıs 05, 2009 2:23 pm

çokkkkkkkkkkkkkkkkkkk teşekur ederim sizin sayenizde ödevimi yaptim hep böyle konpozisyon yazin lol! lol! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing rendeer farao farao study scratch flower afro afro santa cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: doğada her canlının işlevi vardır!!   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
doğada her canlının işlevi vardır!!
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
5 sayfadaki 11 sayfasıSayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Forum Fix Bigi (Bilgi forumunuz) :: Genel Bilgi :: Ödev Araştırmları-
Buraya geçin: